Saturday, December 19, 2009

Salam Perkenalan!!!

Assalamualaikum...Salam perkenalan dari saya .Akhirnya dpt gak sy mmbuat blog saya sendiri.Tp blog ni more to my business scara kecil2an tu.Apa-apapun byk lagi gmbr sy akan upload dan update di sini tp kawan2 harap bersabar krna di akhir2 thn ni byk job utk org kahwin so mgkn agak lewat sikit.First of all sy nk ucapkn jutaan trima kasih yg tak terhingga kpd arwah mama sy.Walaupun beliau sdh kmbali ke rahmatullah setahun yg lps iaitu 2 minggu seblm majlis kahwin saya tp pengorbanan nya xkn sy lupa smpi bile2.Masa sy mula2 trlibat dlm prniagaan ni,arwah mama yg byk bg sokongan.Mula2 tu arwah agak trkejut mcmna sy boleh mnt mmbuat krja2 tgn dan seni ni.Lama-kelaman kdg2 tu arwah turun pdg tolong skali,dan kdg2 teman sy smpi kul 2 pagi siapkn hntaran prkahwinan yg tlh ditempah.Pemergiannya mmg begitu memeritkn,tp sy ttp redha dan tabah mnghadapinya..malah sy bangga krn dpt mnjaganya di saat2 beliau mghmbskn nafas yg terakhir.Semoga Allah mncucuri keatas roh arwah mama dan di tmptkn di kalangan org2 beriman.Sekarang suami yg byk mmbantu saya tidak kira siang atau mlm.Saya bersyukur krn di kurniakn suami yg memahami saya dan minat saya.Terima kasih yg xtrhingga juga kpd beliau.Terima kasih juga kpd abah dan adik-bradik sy yg lain.Berniaga sendiri mmg menuntut kita berkorban masa dan tenaga.Tapi itu tdk harus di jadikn alasan utk kita mngabaikn tanggungjawab kpd Allah dan juga keluarga.Mmg penat kita mncari rezeki sendiri tapi harus di igt rezeki yg kita dapat itu di berkati Allah kerana 100% di atas usaha kita sendiri selagi tidak melanggar hukum syarak..org kt boleh naik hajila duit tu klu kita kumpul.Insya-allah.Saya brdoa semoga bisnes sy maju walaupun secara kecil2an dan impian sy utk memiliki perniagaan secara serius berjaya.Amin.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...